11 feb. 2012

Asa,ca intr-o sambata...

Ma intreb daca citeste careva tot ce palavragesc eu pe aici...Evident trebuie sa va atrag atentia cu ceva asa ca imi bat capu' sa gasesc un subiect de discutie.
La naiba,ca azi n-am!Tocmai am primit un task destul de neobisnuit de indeplinit.Trebuie sa-i gasesc prietenei mele un partener de V's day...Ceva mai placut nici ca se putea.
Cum se face ca sarbatoarea asta e cea mai populara dupa Craciun?Adica care-i treaba cu "ziua indragostitiilor"? Nu ma luati in nume rau..ador sa vad cupluri plimbandu-se prin parc ca iubireii dar parca e prea mult...
Iar am ramas fara inspiratie...Chiar asa,am ajuns frate?Stau la Delia azi si ne-am gandit sa aducem putin romantism in vietile noastre plictisitoare..asa ca am aprins lumanarele si am inceput sa facem poze...Si uite asa seara noastra a devenit mai putin plictisitoare..doar ca,din pacate, tot saptamana aia e...aia de V's day..am ajuns in final sa ne plangem ca nu avem prieteni.Si brusc lumanarile nu au efect.Nici filmele.Nici muzica.Nici pozele.

JR


2 comentarii:

  1. În primul rând, nu vorbești singură :))
    În al doilea rând, părerea mea e că nu aveți nevoie de partener ca să vă distrați de Valentines. Ok, am înțeles că e frumos să fii împreună cu cineva la care ții și invers, dar dacă momentan nu se poate, lăsați asta deoparte, singure nu sunteți. Sunteți prietene și știți să vă distrați, asa ca de 14, mergeti impreuna undeva si imbatați-vă și simțiți-va bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. <3 Chicas nu disperati ca nici aici treburile nu stau mai bine ;)
    La fel sunt si eu si nici macar nu pot iesi in oras pe 14 :)
    Asa ca luati'va un film siropos si muulta inghetata si o sa supravietuiti cu siguranta.
    Sa nu mai zic ce norocoase sunteti ca nu trebuie sa vedeti cupluri patetice de liceu declarandu'si dragostea in public si impartind bomboane etcetc. [adica prin ce va trebui sa trec eu toataaa ziua] .

    RăspundețiȘtergere